Tu stii...

                               

Tu stii ca-n viata mea esti ca un vis
  Un lac, un rau ce curge inspre mare,
Un sens din alta stare scris
Si unul nou pe lumea mea, culoare.

Tu stii ca vorbele mi-s reci
ca niste nestemate fara nume
nicio valoare nu mai au cand pleci,
 valoarea lor e data de un nume.

 Cum nu ai inteles de ce mai stau
Cand tu m-alungi, cu firea ta usoara?
Mereu iubirea mea iti dau
Cu tine-n gand,speranta zboara.

 Dar nu din toate se culege Viata
Si nu zidesc din flori de papadii
Cetatile ce mi-au adus speranta
De-atata timp te-atept sa vii.

Oprit e pasul, dansul incurcat,
Ma-ntorc la noi, orchestra tace-
Privesc la drumul alb, insingurat
Si zau,…nu stiu daca mai am ce face!

Cum sufla vantul, stele-mi risipesc
O prea-curata Ana plange-n mine
In gand cu tine, luuung ma  amagesc
 Sa fiu, cand pleci, eu…ziua ta de maine!

               

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Zadarnic