Ana mea...


Ana mea cu ochi de soare
dragostea ta rau ma doare,
ma trezesc iar zorile,
cantecul si florile
si aleanul tau cel mare
amintirea arzatoare.
Ana cu ochi albastrui
nimanui sa nu ma spui
ca te-alint cu rimele
ca sa-mi treaca grijile
si ma cert aprig cu luna
dorul sa-mi asculte-ntr-una
si sa-mi tina dragostea
nimanui sa i- o dea
numai tie,
lie, ciocarlie, 
dragoste tarzie.

 






                                                                


                                                   Ana mea cea mai frumoasa

                                  Ana mea cea mai frumoasa
                                               la tine-i lumima-n casa,
                                              ochii tai, doua petale,
                                              straluciri de-argint si zale
                                              stau in zare atintiti
                                              de iubit sunt pregatiti.
                                             Ana mea surprinzatoare
                                             ai surasul ca de soare
                                             si parul ca frunza-n vant
                                             alintat de orice cant
                                              Tu mi-ai prins inima bine
                                             de nu stiu ce e cu mine.
                                             Ana mea, struguri in vie
                                             nimeni in lume nu stie
                                             ca tu ai ochii de jar
                                               jncarcati de mult amar
                                               si albatrul lor de mare
                                             doar cu tine totu/i soare.

                           
                                   

                          


            

     
                                             


 
                                                          

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Zadarnic